U TISI RETARDE L'IMPLEMENTAZIONE DI NUOVI STANDARDI PER L'IMPORTI DI HDGI

TISI_DELAY_THE_IMPLEMENTATION_OF_NEW_STEEL_STANDARDS_FOR_IMPORTS_OF_HDGI217 

U guvernu tailandese puderia ritardà l'implementazione di novi standard d'acciaio per l'importazioni di bobina galvanizata in calore, capisce Kallanish. Inspezzione in situ è ​​auditu da ufficiali di l'Industriali di Standardità Tailandesi (TISI) per HDG produttu in Cina sò stati posposti a causa di restrizioni di viaghju nantu à u focu Covid-19.

I ghjucatori di ustry cumpresi i pruduttori di pipi, l'importatori è l'utenti finali sò stati infurmati in una riunione TISI u 27 di ferraghju riguardanti l'importazioni galvanizzate di bobine affettate da i novi normi. Quessi saranu cunfinati à i prudutti di spessori di 0,11-1,80mm. L'istitutu hà da scopu di rinfurzà a nova regulazione efficaci u 1 d'Agostu 2020. Siccome u viaghju in Cina ùn hè micca pussibule in questu mumentu, l'istitutu rivederà a data di implementazione per i novi standards in Abril o Maghju è mantenerà i standard esistenti per ora. .

Intantu, u 21 di ferraghju, u Ministeru di u Cummerciu di a Tailanda hà iniziatu una investigazione antidumping nantu à l'importazioni di acciaio galvanizatu in immersione calda, uriginale di a China. A sonda sarà destinata à l'importazioni da 29 linee di produzzione chì cumincianu cù codici HS 7210491, 7210499, 7212301, è7225929. U petizzionariu principale, Posco Coated Steel, hà presuntatu marghjini di dumping di 35,67% per l'impurtazioni citate. U novu standard TISI è a sonda AD si applicanu à l'impurtazioni di HDG aduprendu u sustratu laminatu à friddu. L'importazioni di Tailanda sottu à questi Codi HS da a China anu aumentatu di 45,5% annu in 2019 à 1,09 milioni, dendu circa due terzi di l'importazioni totali di Tailandia di sti prudutti, mostra dati doganali tailandesi.

 

Fonte: Kallanish - nutizie

 


Tempu di prisenza: 02-Jun-2020