AVVISI DI NEW DATA E LOCATION OF DOMOTEX ASIA / CHINAFLOOR 2020

NOTICE_OF_NEW_DATE_AND_LOCATION_OF_EXHIBITION168

A nova data di DOMOTEX asia /CINAU Pianu 2020 hè da u 31 à u 2 di settembre di u 2020. U spettaculu hè ancu avè novu locu: Esposizione Naziunale è Centru di Cunvenzione (NECC) cù un totale di 185.000 sqm spaziu grossu in Shanghai.

U postponimentu di e date originali (24-26 Marzu) hè statu necessariu per prutege a salute è a sicurità di l'espositori è di i visitatori da u recente focu di u virus corona. I visitatori internaziunali accoglie e date novi postu convenientemente dopu e vacanze estiche è rinuvà perfetta a seconda mità di l'annu. D’altronde, a ricerca di l’urganizatori hà dimustratu chì settembre hè u mese cù a maiò parte di e visite internaziunale à i fornitori chinesi.

Cunfidu à a migliione di a situazione in Cina à a fine di l'Aostu 2020, è inspiratu da l'attitudine di can-do di l'espositori, DOMOTEX asia /CINAFLOOR cuntinuarà à cuntribuisce fermamente à l'industria di a pavimentazione, cunvertendu a situazione à l'occasione in una opportunità per u più sviluppu di u salonu è crearà un altru avvenimentu di pavimentu riescitu.

U NECC hè u più grande cumplessu di esibizioni in Shanghai, situatu in a vicinanza di l'Aeroportu Internaziunale di Shanghai-Hongqiao è u hub di trasportu Hongqiao, cun eccellenti cunnessioni à i metro, i treni à alta velocità, è l'autobus, chì guarantiscenu una accessibilità assai bona per i visitatori.

 

 

SurghjenteDOMOTEX asia / CHINAFLOOR


Tempu di prisenza: 02-Jun-2020